Η άσκηση έχει λήξει ή η ημερομηνία έναρξης της δεν έχει παρέλθει
Όνομα Άσκησης Ρυθμίσεις άσκησης
Σύγχρονη ή Ασύγχρονη ΕξΑΕ –ΔΑΓΔΗΛΕΛΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ

Έναρξη: 8/4/25, 10:30 μ.μ.
Λήξη: 10/4/25, 10:30 μ.μ.
Σύγχρονη ή Ασύγχρονη ΕξΑΕ –ΔΑΓΔΗΛΕΛΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ (Αντίγραφο) 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ

Έναρξη: 8/4/25, 10:30 μ.μ.
Λήξη: 10/4/25, 10:30 μ.μ.
Σύγχρονη ή Ασύγχρονη ESP23192 

Αξιολόγηση των βασικων εννοιων της ασυγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης  μέσω ερωτήσεων σωστο/λάθος

Έναρξη: 8/4/25, 9:18 μ.μ.
Λήξη: 1/5/25, 9:15 μ.μ.
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου - Μαρία Τερζόγλου 

Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις κλειστού τύπου σχετικά με τις γνώσεις σας στα CMS.

Έναρξη: 7/4/25, 11:53 μ.μ.
Λήξη: 14/4/25, 11:55 μ.μ.
Διάρκεια: 15 λεπτά
Βασικές γνώσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση Κατερίνα Καραλάζου  (έχει λήξει

Αφού διαβάσετε το αρχείο που έχει ανέβει στα έγγραφα, καλείστε να απαντήσετε τις ερωτήσεις κλειστού τύπου σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Έναρξη: 7/4/25, 11:00 μ.μ.
Λήξη: 8/4/25, 2:00 μ.μ.
Διάρκεια: 5 λεπτά
Προγράμματα ανάπτυξης συναισθηματικών και κοινωνικών ικανοτήτων - Πολυχρονιάδου Αναστασία esp23076 

Η άσκηση περιέχει απλές ερωτήσεις Σωστό-Λάθος και πολλαπλής επιλογής, που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα βασικές έννοιες της συναισθηματικής νοημοσύνης και των κοινωνικών δεξιοτήτων. Μπορείς να κάνεις δύο επαναλήψεις. Στόχος της άσκησης είναι να αναγνωρίσεις εύκολα τα βασικά στοιχεία του θέματος.

Έναρξη: 7/4/25, 9:16 μ.μ.
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID 19 Αναστασία Αναστασίου 
Έναρξη: 7/4/25, 6:16 μ.μ.
Λήξη: 30/4/25, 11:55 μ.μ.
Πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης-Βαΐα Αργυρού 

Πριν λύσετε την άσκηση, μελετήστε καλά το αρχείο με τίτλο ''εκπαιδευτικά περιβάλλοντα στη σύγχρονη & ασύγχρονη εκπαίδευση'' το οποίο βρίσκεται στα έγγραφα του μαθήματος. Εστιάστε στο κεφάλαιο 3: Πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης-Zoom, Skype, Hangouts.

Έναρξη: 7/4/25, 5:07 μ.μ.
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Η θεωρία του Vygotsky και η υποστηρικτική μάθηση- Τσακυρίδου Αναστασία 

Ακολουθούν ερωτήσεις βασισμένες στη θεωρία. Είναι πολλαπλής επιλογής και μόλις τις ολοκληρώσετε θα δείτε και τη βαθμολογία σας!

Έναρξη: 7/4/25, 12:25 μ.μ.
Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση

Η παρούσα άσκηση έχει ως στόχο να αξιολογήσει βασικές γνώσεις γύρω από τον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις βασίζονται σε βασικά μοντέλα, αρχές και οφέλη της εκπαιδευτικής σχεδίασης, όπως το μοντέλο ADDIE, και εστιάζουν στη σημασία της σωστής οργάνωσης και παρουσίασης του μαθησιακού περιεχομένου.

Έναρξη: 7/4/25, 9:41 π.μ.
Λήξη: 14/4/25, 11:55 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μαθησιακές δυσκολίες

Αφού διαβάσετε προσεκτικά το υλικό της ενότητας "Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μαθησιακές δυσκολίες", προσπαθήστε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις. Έχετε δύο (2) προσπάθειες στη διάθεσή σας. Μετά το τέλος κάθε προσπάθειας εμφανίζεται η βαθμολογία σας. Αφού ολοκληρώσετε όλες τις προσπάθειες θα σας γνωστοποιηθούν οι απαντήσεις της άσκησης.

Καλή επιτυχία!

Έναρξη: 7/4/25, 12:00 π.μ.
Λήξη: 1/5/25, 12:00 π.μ.
Προσπάθειες: 0/2
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Ερωτήσεις σχετικά με την θεωρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ελευθεριάδου Δέσποινα esp23170 
Έναρξη: 6/4/25, 11:09 μ.μ.
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη προσχολική ηλικία Αγγελική Αλεξίου

Οι ερωτήσεις αυτές βασίζονται στις βασικές και ομοιότητες μεταξύ της δια ζώσης και της εξ αποστάσεως εκπα'ιδευσης όπως περιγράφονται στο κείμενο που ανέβασα.

Έναρξη: 6/4/25, 8:29 μ.μ.
Λήξη: 13/4/25, 1:30 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης- Αναστασία Ντουμανάκη  (έχει λήξει

Οι ερωτήσεις που ακολουθούν σχετίζονται με την λειτουργία των Συστηματων Διαχείρισης Μάθησης , τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που υπάρχουν γύρω από αυτά. Μπορείτε να επανάβετε τις ερωτήσεις όσες φορές θέλετε και η βαθμολογία θα βγεί στο τέλος αφού ολοκληρώσετε και τις 6 ερωτήσεις. 

Έναρξη: 6/4/25, 1:11 μ.μ.
Λήξη: 7/4/25, 11:55 μ.μ.
Κοινωνικο-Εποικοδομιστική Προσέγγιση 

Η κοινωνικο- εποικοδομιστική Προσέγγιση επικεντρώνεται στη συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, προάγοντας τη συν-δημιουργία γνώσης μέσω διαδραστικών εργαλείων, όπως η διαδραστική τηλεδιάσκεψη. Για να εμβαθύνουμε στην κατανόηση αυτής της προσέγγισης, ας εξετάσουμε τις ακόλουθες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Έναρξη: 6/4/25, 9:37 π.μ.
Η Θεωρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  (έχει λήξει

Αφού διαβάσετε το άρθρο καλείστε να απαντήσετε σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής  ,( μόνο μια επιλογή σωστή) που ακολουθούν.

Έναρξη: 5/4/25, 10:44 μ.μ.
Λήξη: 7/4/25, 11:55 μ.μ.
Quiz- Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (CMS, LMS, LCMS) - Στυλιανή Πασχαλίδου

Αφού διαβάσετε προσεκτικά την παρουσίαση που είναι αναρτημένη στο φάκελο Έγγραφα, με τίτλο "Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (CMS, LMS, LCMS): Γνωριμία και χρήση", προσπαθείστε να απαντήσετε σωστά στις ακόλουθες ερωτήσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι ερωτήσεις είναι πέντε (5) και  η κάθε μια έχει μία σωστή απάντηση. Καλή επιτυχία!

Έναρξη: 5/4/25, 7:38 μ.μ.
Λήξη: 30/4/25, 10:00 μ.μ.
Διάρκεια: 20 λεπτά
Προσπάθειες: 0/2
CMS-LMS ΔΙΑΦΟΡΕΣ 

Αφού διαβάσετε το αρχείο CMS-LMS ΔΙΑΦΟΡΕΣ.pdf καλείστε να απαντήσετε  σε πέντε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σωστού-λάθους που ακολουθούν.

Έναρξη: 5/4/25, 7:07 μ.μ.
Λήξη: 11/4/25, 11:59 π.μ.
Μεικτή και Υβριδική Εκπαίδευση και Μάθηση - Βαλασία Παρταλιού

Η παρούσα άσκηση αξιολόγησης βασίζεται στο άρθρο "Hybrid and Blended Learning" (2015) των o' Byrne και Pytash, το οποίο έχει αναρτηθεί στην ενότητα "Έγγραφα", και αποσκοπεί στην αξιολόγηση της κατανόησης των βασικών εννοιών που αναφέρονται στην υβριδική και μεικτή μάθηση, όπως αναλύονται στο άρθρο. Η άσκηση περιλαμβάνει δύο μέρη:

α) τρείς προτάσεις σωστού-λάθους, που πρέπει να επιλέξετε το σωστό

β) δύο ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με μία σωστή απάντηση.

Η άσκηση βαθμολογείται με άριστα το 100 και η κάθε σωστή απάντηση μοριοδοτείται με 20 βαθμούς.

Σας εύχομαι επιτυχία!

Έναρξη: 5/4/25, 3:31 μ.μ.
Λήξη: 20/4/25, 12:30 π.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα, με έμφαση στον μαθητικό πληθυσμό με ειδικές ανάγκες - Θεοδοσιάδου Χρυσάνθη  (έχει λήξει)

Αφού μελετήσετε προσεκτικά την παρουσίαση που είναι αναρτημένη στον φάκελο Έγγρφα, προσπαθήστε να δώσετε τις σωστές απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα. Προσοχή! Το κάθε ερώτημα έχει μία και μοναδική σωστή απάντηση. 

Έναρξη: 4/4/25, 2:00 π.μ.
Λήξη: 5/4/25, 2:00 π.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Αρχές, μοντέλα και οφέλη - Θεοδώρα Κουτλουγιάννη

Η άσκηση αυτή έχει ως σκοπό την κατανόηση του όρου, των πλεονεκτημάτων καθώς και των διαφορών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την δια ζώσης. Επικεντρώνεται επίσης στα διδακτικά μοντέλα καθώς και στους 3 άξονες στους οποίους στηρίζεται η δημιουργία του μοντέλου του μαθητή, κομβικό σημείο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Έναρξη: 4/4/25, 12:22 π.μ.
Λήξη: 18/4/25, 12:00 π.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Ερωτήσεις ΕξΑΕ & Πρόσβαση στο Εκπαιδευτικό Σύστημα - Βελισσαρίου Αικατερίνη 

Η άσκηση αυτή περιλαμβάνει 5 ερωτήσεις βασισμένες στον ρόλο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) στη διευκόλυνση της πρόσβασης των πολιτών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Έναρξη: 4/4/25, 12:16 π.μ.
Λήξη: 11/4/25, 3:35 μ.μ.
Η εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας: ζητήματα οργάνωσης και προοπτικές εξέλιξης Βαλμά Αθανασία  (έχει λήξει)

Αφου διαβάσετε το άρθρο απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

Έναρξη: 3/4/25, 10:26 μ.μ.
Λήξη: 7/4/25, 11:55 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Η εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας ζητήματα οργάνωσης και προοπτικές εξέλιξης  (έχει λήξει)

Αφού διαβασετε προσεκτικά το συγκεκριμένο άρθρο να απαντήσετε και στις 5 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

Έναρξη: 3/4/25, 10:12 μ.μ.
Λήξη: 6/4/25, 11:55 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Αυτονομία στη μάθηση στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ  (έχει λήξει)

Αφού διαβάσατε το σχετικό άρθρο απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις 

Έναρξη: 2/4/25, 9:00 μ.μ.
Λήξη: 3/4/25, 11:55 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΚΟΛΕΣΙΩΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Αφού μελετήσετε το περιεχόμενο και το εκπαιδευτικό υλικό στον φάκελο στα Έγγραφα με τίτλο «ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ», καλείστε να απαντήσετε σε αυτό το σύντομο κουίζ. 

Θα έχετε μόνο μία προσπάθεια, επομένως διαβάστε προσεκτικά τα ζητούμενα!

Αφού ολοκληρώσετε την Άσκηση, θα εμφανιστεί το σκορ που πετύχατε. Εάν το πολλαπλασιάσετε με το 0.02, θα δείτε τον βαθμό που θα προστεθεί στην τελική σας βαθμολογία.

Καλή Επιτυχία!

Έναρξη: 2/4/25, 8:08 μ.μ.
Διάρκεια: 45 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

Αφού  παρακολουθήσετε το video και μελετήσετε τα σχετικά  έγγραφα της ενότητας να απαντήσετε στις  ερωτήσεις κλειστού τύπου της άσκησης προκειμένου να ελέγξετε τις γνώσεις αλλά και το επίπεδο κατανόησης του περιεχομένου της ενότητας σύμφωνα με τους προκαθορισμένους στόχους.

Έναρξη: 1/4/25, 10:29 μ.μ.
Προσεγγίζοντας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δήμου Αθανασία 

Δίαλεξε τη σωστή απάντηση . 

Έναρξη: 1/4/25, 1:30 μ.μ.
άσκηση κατανόησης: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση - έννοιες και προκλήσεις Πυργαλή Μαριάνθη  (έχει λήξει)

Η άσκηση αυτή περιλαμβάνει 5 ερωτήσεις σε μορφή σωστού λάθους τις οποίες καλείστε να απαντήσετε 

Έναρξη: 1/4/25, 10:18 π.μ.
Λήξη: 3/4/25, 10:10 π.μ.
Διάρκεια: 20 λεπτά
ΔΕΠ-Υ - Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας - Τσάκαλος Γιώργος 

Η άσκηση αυτή περιλαμβάνει 5 ερωτήσεις, τις οποίες καλείστε να απαντήσετε. 

Έναρξη: 31/3/25, 8:21 μ.μ.
Λήξη: 20/4/25, 11:55 μ.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Εισαγωγή στη εξ' αποστάσεως εκπαίδευση - Δέσποινα Ταχτσίδου 

Οι παρακάτω ερωτήσεις έχουν σκοπό να εντοπίσουν τυχόν δυσκολίες στην κατανόηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αλλά και των εννοιών που την περιβάλλουν.

Έναρξη: 31/3/25, 12:19 μ.μ.
STEAM ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ 
Έναρξη: 31/3/25, 11:40 π.μ.
Η εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Οφέλη, Προκλήσεις και η Χρήση των LMS-Χατζούλη Τερψιθέα. 

Το παρόν ερωτηματολόγιο έχει ως στόχο να αξιολογήσει την κατανόηση των βασικών εννοιών που σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) και τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (LMS). Μέσα από τις ερωτήσεις, οι συμμετέχοντες καλούνται να αναλογιστούν τα οφέλη, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα LMS στη σχολική εκπαίδευση.

 

Έναρξη: 30/3/25, 7:29 μ.μ.
QUIZ 1: CMS , LMS , MOODLE
Έναρξη: 30/3/25, 5:11 μ.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Προσπάθειες: 0/3
Η ΕξΑΕ στην Ελλάδα - Μουσκεφτάρα Ηλέκτρα  (έχει λήξει)
Έναρξη: 29/3/25, 10:57 μ.μ.
Λήξη: 30/3/25, 9:00 π.μ.
Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την Πανδημία(Covid-19) - Γρηγοριάδου Ανθούλα 

Η παρούσα άσκηση περιλαμβάνει 5 ερωτήσεις, τις οποίες καλείστε να απαντήσετε

Έναρξη: 29/3/25, 2:02 μ.μ.
Διάρκεια: 5 λεπτά
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ LMS
Έναρξη: 29/3/25, 12:19 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
esp23176  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 7:35 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 7:45 μ.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
esp23011  (έχει λήξει)

Διαταραχές αυτιστικού φάσματος

Επιλέξτε όλες τις σωστές απαντήσεις

Έναρξη: 28/3/25, 7:20 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 8:00 μ.μ.
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
esp23004  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 7:17 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:30 μ.μ.
esp23073  (έχει λήξει)

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

Έναρξη: 28/3/25, 7:17 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 9:15 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
esp23157
Έναρξη: 28/3/25, 7:17 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
esp23033  (έχει λήξει)

Μετάβαση των Ατόμων με ΔΑΦ στην Αγορά Εργασίας - Ερωτηματολόγιο για Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Έναρξη: 28/3/25, 7:16 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:55 μ.μ.
Διάρκεια: 45 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Εξάσκηση στα προβλήματα όρασης- Μαρία Λυρώνη 

Η παρούσα άσκηση περιλαμβάνει 5 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αναφορικά με τα προβλήματα όρασης, τις οποίες καλείστε να απαντήσετε.

Έναρξη: 28/3/25, 7:16 μ.μ.
Διάρκεια: 2 λεπτά
esp24044  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 7:15 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:55 μ.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
esp23173 

Επιλέξτε τη σωστή απάντηση.

Έναρξη: 28/3/25, 7:15 μ.μ.
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
Κοινωνικά ρομπότ -esp23163 Σταθάκη Μαρία

Η άσκηση περιλαμβάνει ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και Πολλαπλής Επιλογής με μοναδική απάντηση.

Έναρξη: 28/3/25, 7:15 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
esp22176
Έναρξη: 28/3/25, 7:15 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
esp23028  (έχει λήξει)

Δώσε την μοναδική σωστή απάντηση στις ερωτήσεις γενικών γνώσεων.

Έναρξη: 28/3/25, 7:15 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 8:30 μ.μ.
Προσπάθειες: 0/1
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ MOOCs  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 6:46 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:40 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ MOOCs  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 6:46 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:40 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Εισαγωγή στα MOOCs  (έχει λήξει)
Έναρξη: 28/3/25, 6:45 μ.μ.
Λήξη: 28/3/25, 11:40 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 0/1
Ιστορία 
Έναρξη: 3/11/24, 1:32 μ.μ.
Διάρκεια: 10 λεπτά
Quiz 
Έναρξη: 31/10/24, 6:04 μ.μ.
Σχολική βία - Τέη Αναστασία 

Η άσκηση αυτή έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τις αιτίες , τις μορφές και τις στρατηγικές αντιμετώπισεις τις σχολικής βίας.

Έναρξη: 30/3/25, 8:00 π.μ.
Λήξη: 30/4/25, 11:40 μ.μ.
Διάρκεια: 30 λεπτά
Προσπάθειες: 1/1
Προσεγγίζοντας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Ελισάβετ Σιαρένου
Διάρκεια: 10 λεπτά
Προσπάθειες: 0/2
Προσωρινή αποθήκευση: Ναι