*** ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ *** ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΛΥΣΗ για τους συνδρομητές Vodafone και Nova που αδυνατούν να συνδεθούν στην Πλατφόρμα
- Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024 - 11:07 π.μ. -
*** ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ***
Σας ενημερώνουμε ότι παρατηρείται από εχθές αδυναμία σύνδεσης στην πλατφόρμα και στο sis-portal, η οποία συμβαίνει μόνο στους συνδρομητές Vodafone και Nova σταθερής και δεν οφείλεται σε εμάς.
Δοκιμάστε ως προσωρινή λύση το εξής:
- Εγκαταστήστε στον Η/Υ τον Opera web browser από εδώ: https://www.opera.com/
- Αφού εγκατασταθεί ανοίξτε τις ρυθμίσεις (Settings), βρείτε το Advanced και ενεργοποιήστε την επιλογή Enable VPN και Connect to VPN when starting browser.
- Κλείστε και ανοίξτε ξανά τον Opera.
- Δοκιμάστε είσοδο στα https://openeclass.uom.gr
Η διαδικασία είναι παρόμοια και για κινητά / tablets.