ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (MYP108)
ΜΠΙΤΖΕΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΣΟΦΙΑ ΜΠΟΥΤΣΙΟΥΚΗ
Google meet (εξ αποστάσεως διαλέξεις-εαρινό 2024)
https://meet.google.com/owq-oggh-cdn
.....................................................................................................
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις διάφορες διαστάσεις της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, με ειδική εστίαση στα θέματα που αφορούν την έναρξη επιχειρηματικότητας, την επαγγελματική συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Στις διάλεξεις του μαθήματος αναλύονται μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται με την ατομική ανάπτυξη και την επαγγελματική σταδιοδρομία των ατόμων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον, επιχειρείται η επίτευξη στόχων που υπερβαίνουν το παραδοσιακό περιεχόμενο της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού του παρελθόντος και εκτείνονται σε νέα πεδία, όπως η υποβοήθηση του ατόμου στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, και η επίλυση προβλημάτων. Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι η απόκτηση από τους φοιτητές της δυνατότητας να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τη σταδιοδρομία τους με βάση τις γνώσεις, τις δεξιότητες, τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντά τους, καθώς και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις συνθήκες της αγοράς εργασίας σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής τους διαδρομής.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
30% ΠΡΟΟΔΟΣ --> 20 ερωτησεις (10 ερωτησεις ο καθε καθηγητης)
70% ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ POWERPOINT
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 8 (ΟΚΤΩ) ΑΝΤΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10 (ΔΕΚΑ)
(δείτε οδηγό εκπόνησης απαλλακτικών εργασιών στα έγγραφα)
π.χ.
Αναζήτηση και παρουσίαση 2 επαγγελμάτων που πιστεύει ο κάθε φοιτητής ότι μπορεί να έχουν μέλλον -Υποστήριξη από τον φοιτητή με επιχειρήματα και με στατιστικά στοιχεία από τον ΟΑΕΔ και από το CEDEFOP την απάντηση / ανάλυσή του .... και αναφορά στο τι ισχύει στο παρόν, τι στο παρελθόν και γιατί θα έχει ζήτηση αυτό το επάγγελμα και στο μέλλον.
Google meet (εξ αποστάσεως διαλέξεις-εαρινό 2024)
https://meet.google.com/owq-oggh-cdn
.....................................................................................................
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις διάφορες διαστάσεις της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, με ειδική εστίαση στα θέματα που αφορούν την έναρξη επιχειρηματικότητας, την επαγγελματική συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Στις διάλεξεις του μαθήματος αναλύονται μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται με την ατομική ανάπτυξη και την επαγγελματική σταδιοδρομία των ατόμων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον, επιχειρείται η επίτευξη στόχων που υπερβαίνουν το παραδοσιακό περιεχόμενο της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού του παρελθόντος και εκτείνονται σε νέα πεδία, όπως η υποβοήθηση του ατόμου στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, και η επίλυση προβλημάτων. Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι η απόκτηση από τ
Google meet (εξ αποστάσεως διαλέξεις-εαρινό 2024)
https://meet.google.com/owq-oggh-cdn
.....................................................................................................
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις διάφορες διαστάσεις της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, με ειδική εστίαση στα θέματα που αφορούν την έναρξη επιχειρηματικότητας, την επαγγελματική συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Στις διάλεξεις του μαθήματος αναλύονται μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται με την ατομική ανάπτυξη και την επαγγελματική σταδιοδρομία των ατόμων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον, επιχειρείται η επίτευξη στόχων που υπερβαίνουν το παραδοσιακό περιεχόμενο της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού του παρελθόντος και εκτείνονται σε νέα πεδία, όπως η υποβοήθηση του ατόμου στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, και η επίλυση προβλημάτων. Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι η απόκτηση από τ