Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Διερευνητικές Προσεγγίσεις (ΕΕΔΠ101)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης 4ης Ενότητας

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στο σενάριο με τίτλο «Βρες το λάθος!» η διαδικασία διερεύνησης οργανώνεται γύρω από τον εντοπισμό λαθών άλλων (υποτιθέμενων) μαθητών σε ένα συγκεκριμένο θέμα;

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Τα εργαστήρια που ακολουθούν το σενάριο "βρες το λάθος" εισάγουν τις λανθασμένες ιδέες από ένα επώνυμο άτομο στη φάση προσανατολισμού ή εννοιοποίησης και ζητούν από τους μαθητές να «μεταφράσουν» αυτές τις λανθασμένες αντιλήψεις σε ένα σύνολο συγκεκριμένων υποθέσεων (χρησιμοποιώντας το Hypothesis Scratchpad).

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το σενάριο "Βρείτε το λάθος" μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές που δεν έχουν προηγούμενες γνώσεις (συμπεριλαμβανομένων εσφαλμένων αντιλήψεων).

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το Σενάριο Jigsaw είναι ένας τύπος ομαδικής μάθησης, όπου κάθε μαθητής χρειάζεται να συνεργαστεί με τους συμμαθητές του για την επίτευξη μαθησιακών στόχων.

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στο σενάριο με τίτλο “Learning by Critiquing!” η κύρια δραστηριότητα των μαθητών είναι να κρίνουν την ποιότητα μιας πειραματικής διάταξης, δηλαδή οι μαθητές διαβάζουν μια αναφορά που έγραψαν άλλοι σχετικά με ένα πείραμα που έκαναν.

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 3 βαθμοί) 

Ποια είναι τα θετικά αποτελέσματα της τεχνικής Six Thinking Hats;

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Με ποιο τρόπο το σενάριο της “δομημένης διαμάχης” εμπλέκει τους μαθητες;

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ποια είναι τα 5 στάδια έρευνας που περιλαμβάνει το μοντέλο μάθησης 5E;

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το Βασικό σενάριο οργανώνει τις ερευνητικές εργασίες σε πέντε κύριες φάσεις α)Προσανατολισμός β)Εννοιολόγηση γ)Ερευνα δ)συμπέρασμα ε) Συζήτηση.