Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Διερευνητικές Προσεγγίσεις (ΕΕΔΠ101)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης 3ης Ενότητας

Ερώτηση 1 (Αντιστοίχιση — 2 βαθμοί) 

Ένα καλό ILS;

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. αιχμαλωτίζει
A. την προσοχή των μαθητών καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος
2. τους προκαλεί και τους καθοδηγεί
B. να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 2 βαθμοί) 

Με ποιους τρόπους μπορείτε να διατηρήσετε την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών;

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Στην πλατφόρμα Go-Lab, πως ταξινομούνται τα διαδικτυακά εργαστήρια και οι χώροι εκμάθησης διερεύνησης ή αλλιώς ILS;

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 8 βαθμοί) 

Ποιες είναι οι Μεγάλες Ιδέες της Επιστήμης;

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 2 βαθμοί) 

Πως δημιουργούμε ένα ILS;

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Πόσα διαφορετικά σενάρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διαμόρφωση της διδακτικής δομής ενός δικού σας εργαστηρίου;

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Στην ιστοσελίδα https://www.golabz.eu/scenarios τα σενάρια διαφέρουν ως προς....