The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Διερευνητικές Προσ...
Έγγραφα
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Διερευνητικές Προσεγγίσεις
(ΕΕΔΠ101)
Έγγραφα
Επάνω
Αρχικός κατάλογος
»
Βιβλιογραφία
Τύπος
Aρχείο
Μέγεθος
Ημερομηνία
A five-level design for evaluating professional development programs: Teaching and learning about nature of science
535.32 KB
12/7/22
Collaborative learning: what is it?
316.16 KB
13/7/22
Cooperative learning in elementary schools
91 KB
13/7/22
Designing a Course for Enhancing Prospective Teachers’ Inquiry Competence
234.16 KB
12/7/22
Effects of Professional Development on Teacher Pedagogical Content Knowledge, Inquiry Teaching Practices, and Student Understanding of Interdisciplinary Science
1.76 MB
12/7/22
Evaluating Inquiry Practices. Can a Professional Development Program Reform Teachers Practices
11.73 MB
12/7/22
How to Support Primary Teachers’ Implementation of Inquiry: Teachers’ Reflections on Teaching Cooperative Inquiry-Based Science
414.17 KB
12/7/22
Inquiring into Inquiry Learning and Teaching in Science
4.84 MB
12/7/22
Inquiry-Based Professional Development: What does it take to support teachers in learning about inquiry and nature of science?
477.2 KB
12/7/22
The Construction of Shared Knowledge in Collaborative Problem Solving
670.42 KB
13/7/22
The impact of a professional development model on middle school science teachers' efficacy and implementation of inquiry
2.48 MB
12/7/22
Εκπαιδεύοντας Εκπαιδευτικούς στη Διερευνητική Μάθηση: Τα πρώτα σημάδια επιτυχίας
294.08 KB
12/7/22
Θεωρίες Διδακτικής Θετικών Επιστημών
1.09 MB
28/11/22
Αναζήτηση
Αναζήτηση
Επιλογές Μαθήματος
Έγγραφα
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Εργασίες
Ημερολόγιο
Μηνύματα
Πρόοδος
Συζητήσεις
Συνομιλία
Τοίχος