Παρουσίαση/Προβολή

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(ΟΔΟ402) - ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΡΟΥΓΙΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Διδάσκουσα: Βασιλική Γρούγιου, Επ. Καθηγήτρια, Γραφείο 302-ΟΔΕ
Διαθεσιμότητα: Τετάρτη: 15:00-17:00, email: v.grougiou@uom.edu.gr
H διαθεσιμότητα δεν ισχύει σε περιόδους εξετάσεων και γιορτών
Kατόπιν συνεννόησης, υπάρχει δυνατότητα για e-συνάντηση μέσω zoom.
Σύντομη περιγραφή του μαθήματος "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ"
Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Παρουσιάζει τις λειτουργίες και τα διάφορα προβλήματα ΜΚΤ που το σύγχρονο διευθυντικό στέλεχος συνήθως αντιμετωπίζει. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις σχέσεις του MKT με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Το μάθημα εξετάζει θέματα όπως: η ιδεολογία MKT, το μίγμα MKT, το περιβάλλον MKT, η σχέση, συμβολή και η θέση του MKT μέσα στην ευρύτερη κοινωνία, η συμπεριφορά του καταναλωτή, η έρευνα MKT, η τμηματοποίηση της αγοράς, η διαχείριση προϊόντων, η ανάπτυξη και διοίκηση νέων προϊόντων, καθώς και οι πολιτικές τιμολόγησης, διανομής, επικοινωνίας και προώθησης-προβολής προϊόντων. Οι φοιτητές κατανοούν τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εξοικειώνονται με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του αποκτώντας μία συνολική εικόνα του πεδίου εφαρμογής του.
Αξιολόγηση
Τελική γραπτή εξέταση (100%)
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα