Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Τουριστικό Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Η'

(ΟΔ0512) -  ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

.        Αντικείμενο Μελέτης:

Το μάθημα δίνει έμφαση στη Διοικητική και το Marketing τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Στο φοιτητή και την φοιτήτρια παρουσιάζονται θεματικές περιοχές με τη μορφή διαλέξεων, όπως: Οι βασικοί παράγοντες επιρροής του τουριστικού σχεδιασμού, Η έννοια, ο σκοπός και η αξία της τουριστικής πολιτικής, Η τουριστική ανάπτυξη και βιωσιμότητα, τουριστικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και τουριστικοί προορισμοί, οι διαδικασίες αναπτυξιακού σχεδιασμού των γεωγραφικών περιοχών και χρηματοδοτικά προγράμματα επενδύσεων, καθώς και η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των τουριστικών δραστηριοτήτων. Επίσης στο πέρας των διαλέξεων παρουσιάζονται διερευνήσεις σχετικών επιχειρηματικών προβληματικών διερεύνησης.

  1. II.Συγγράμματα (Υποχρεωτικό και ενδεικτική βιβλιογραφία)

Υποχρεωτικό:

α. Χρήστος Α. Βασιλειάδης, «Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών / Μία θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση της ιστορικής εξέλιξης της τουριστικής πραγματικότητας = Marketing and Management of Tourism Destinations», 4η έκδοση, Εκδόσεις ΑΦΟΙ Θ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ Ο.Ε., ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2019-2020, σελ.ΧΧΧ. ISBN: 978-618-83370-7-7 (νέα έκδοση με συμπληρώσεις και προσθέσεις που ξεπερνούν το 20% της ύλης της 3ηςέκδοσης).

β. Εναλλακτικά συγγράμματα:

HALLOWAY  J.C. & ROBINSON C., (2003). Τουριστικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα. [Εύδοξος 13131].

Συμπληρωματική βιβλιογραφία:

βα. Χρήστος Α. Βασιλειάδης (ΧΒ 2008), «Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών», 1η έκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα 2008, Σελίδες 128.

ββ. Χρήστος Α. Βασιλειάδης, (XB 2014) «Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Γεγονότων και Εκδηλώσεων (EventMarketing Management)», 1η έκδοση, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2014», Θεσσαλονίκη 2014, σελ. 204. ISBN: 978-960-8396-85-2.

βγ. Rtherford Denney (RD), «Ξενοδοχείο Διοίκηση & Λειτουργίες» (μετάφραση στα Αγγλικά), 2ηέκδοση εκδόσεις ΕΛΛΗΝ, Αθήνα

βδ. Τσάρτας Π. (2000) (επιμέλεια έκδοση) «Τουριστική Ανάπτυξη – Πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις», εκδόσεις Εξάντας, Αθήνα

βγ. Τσάρτας Π. και Κοκκώσεις Χ. (2001), «Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη και Περιβάλλον», Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ, Αθήνα

βδ. Βαρβαρέσος Σ. (1998), «Τουρισμός: έννοιες, μεγέθη, δομές. Η Ελληνική πραγματικότητα» εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα

III.     Διοικητικές Λεπτομέρειες

  1. Είναι χρήσιμο οι φοιτητές να συμμετέχουν στο μάθημα.
  2. Η ύλη και τα θέματα των εξετάσεων θα προέλθουν από το

υποχρεωτικό σύγγραμμα.

  1. Ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα υπάρξει, μπορούν να δοθούν προαιρετικές ερευνητικές εργασίες με συμμετοχή ομάδων από

φοιτητές.

  1. Γραφείο:412, κτίριο: ΗΘ΄

Τηλέφωνο: 2310 891 581, 891603 (γραμματεία ορόφου)

fax: 2310 891 748

e-mail: chris@uom.edu.gr,

Διαδίκτυο: compus.uom.gr και http:\\ba.uom.gr/mkt

(*) Ώρες γραφείου: Θα ανακοινωθούν στη πρώτη συνάντηση.

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές-τριες και ώρες γραφείου (*):

 

 

Δευτέρα: 16.30-17.00 μμ

Τετάρτη: 18.30-19.00 μμ

Πέμπτη: 10.30-11.00 μμ και 15.30-16.00 μμ

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και στη διεύθυνση τηλεδιάσκεψης Skype.
E-mail: chris@uom.edu.gr
Skype: chris.vassiliadis
Ιστοσελίδα, (Web-site): http://chrisuomgr1.wix.com/chrisvass
Ασύγχρονη ενημέρωση σχετικά με το σχέδιο μαθήματος, υλικό παραδόσεων, ανακοινώσεις μαθημάτων , ύλη και άλλα: https://openeclass.uom.gr/main/portfolio.php
Τηλέφωνο: 2310891581
(*) Οι παραπάνω ώρες ισχύουν για το Εαρινό Εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021- 2022. Οι παραπάνω ώρες δεν ισχύουν την περίοδο των εξετάσεων και την περίοδο διακοπών, εορτών και εκτάκτων περιπτώσεων

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 9 Μαΐου 2020