Παρουσίαση/Προβολή

Στρατηγικό Μάρκετινγκ Δ΄
(ΟΔ0602) - ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Περιγραφή μαθήματος.
Ανάπτυξη, αξιολόγηση και εφαρμογή της στρατηγικής MKT. H κύρια έμφαση του μαθήματος είναι στην εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του MKT στη λύση στρατηγικών προβλημάτων MKT. Οι ενότητες του μαθήματος περιλαμβάνουν : το σχέδιο MKT, ανάλυση ελκυστικότητας της βιομηχανίας, ανάλυση του ανταγωνισμού και της αγοράς, προβλέψεις πωλήσεων, ανάλυση καταναλωτή και ανάλυση τμηματοποίησης της αγοράς, στρατηγικές ανάπτυξης, στρατηγικές MKT για κορεσμένες και φθίνουσες αγορές, αναλυτικά προγράμματα MKT, εφαρμογή και έλεγχος απόδοσης στρατηγικών.
Στόχοι του μαθήματος. Οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ, θα εξοικειωθούν με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του στρατηγικού μάρκετινγκ αποκτώντας μία συνολική εικόνα του πως δομείται και αναπτύσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ (marketingplan).
Υποχρεωτικά εγχειρίδια διδασκαλίας του μαθήματος:
- Γ. Σιώμκος, Στρατηγικό Μάρκετινγκ Ε’ Έκδοση 1/ 2018, ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Broken Hill Π. Χ. Πασχαλίδης, Κύπρος 2018. ISBN: 9789925563685
Εναλλακτικά: Γ. Σιώμκος, Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ α’ Έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη, Αθήνα 2007 ISBN: 9789603517238, ΕΥΔΟΞΟΣ 22623
Άλλα:
- ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Χ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Στρατηγικό τραπεζικό μάρκετινγκ, εκδόσεις Interbooks, Αθήνα, 1994.
2. Β. Παπαδάκης, Στρατηγική των Επιχειρήσεων: Ελληνική και Διεθνής Εμπειρία , Τόμος Α': Θεωρία, Eκδόσεις Ε. Μπένου, Αθήνα 2002, 4η έκδοση - D. Aaker, Brand Portfolio Strategy, 2004, The Free Press, USA.
- Myers J. H. Segmentation & Positioning for Strategic Marketing Decisions, South-Western Educational Pub, 1996.
- Γ. Σιώμκος & Ι. Τσιάμης, Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη, Αθήνα 2004.
Βαθμολογία του Μαθήματος
Ο τελικός βαθμός που αφορά την αξιολόγηση κάθε φοιτητή στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις γραπτές εξετάσεις του μαθήματος. Τα θέματα μπορεί να είναι θέματα πολλαπλής επιλογής ,ανάπτυξης ή και συνδυασμός των δύο. Κατά την διάρκεια του εξαμήνου, όταν υπάρχει η δυνατότητα, προβλέπεται να δοθεί προαιρετική εργασία που θα βαθμολογηθεί επιπρόσθετα του γραπτού εφόσον βέβαια το γραπτό αξιολογηθεί τουλάχιστον με τον βαθμό 5. Οι εργασίες αυτές μπορούν να παρουσιαστούν -και αφού οριστεί από τον διδάσκοντα στην τάξη- ως case study. Oι εργασίες που παραδίδονται σε word και ανεβάζονται στο compus ηλεκτρονικά βαθμολογούνται με 1,25 max επίσης με μέγιστο 1,25 μονάδες βαθμολογείται η παρουσίαση της εργασίας σε Power Point. Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο σύνταξης και παρουσίασης εργασιών δίνονται κατά τη διάρκεια των διαλέξεων καθώς και στο eclass. Για όσους παρακολουθούν το μάθημα κατά τη διάρκεια των διαλέξεων δίδεται η δυνατότητα συμμετοχής στα εργαστήρια ανάλυσης περιπτώσεων όπου μπορούν με βάση τις παρουσίες και τη συμμετοχή τους να διεκδικήσουν 1,50 βαθμούς επιπλέον που προσθέτονται στο γραπτό που βαθμολογήθηκε από 5 και άνω.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 9 Μαΐου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα