Παρουσίαση/Προβολή

Ειδικά Θέματα Μάρκετινγκ (στην Ελληνική Γλώσσα), Η' Εξαμήνου
(ΟΔ0706-1) - ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Μάθημα Ειδικά Θέματα Μάρκετινγκ, Η΄ Εξαμήνου
I. Αντικείμενο Μελέτης:
Το μάθημα δίνει έμφαση σε ειδικά θέματα ανάλυσης του Μάρκετινγκ. Ενότητες όπως, η Διαχείριση Σχέσεων Πελατών για επιχειρήσεις παραγωγής και διάθεσης Προϊόντων και Υπηρεσιών, η προβολή τουριστικών υπηρεσιών και προορισμών, το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και τα θεωρητικά εργαλεία του, όπως επίσης και η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων, αποτελούν σημαντικά σημεία αναφοράς του μαθήματος. Στο φοιτητή και την φοιτήτρια παρουσιάζονται αρχικά κάποιες θεματικές περιοχές του Μάρκετινγκ με τη μορφή διαλέξεων, όπως: Ο σχεδιασμός ενός προγράμματος Προβολής, Ο σχεδιασμός Μέσων, Έλεγχος αποτελεσματικότητας, Διαφήμιση και Διαδίκτυο καθώς και ειδικότερες θεματικές του Μάρκετινγκ όπως η Διαχείριση Σχέσεων, η Έρευνα Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών και Ειδικότερων περιπτώσεων όπως τα Γεγονότα και οι Εκδηλώσεις. Επίσης κατά την διάρκεια του εξαμήνου δίνονται εργασίες με την μορφή case study ή άρθρα και θεματικές προς συζήτηση και παρουσίαση. Στο μάθημα μπορούν να δοθούν και εργασίες με σκοπό την εμπλοκή των φοιτητών σε ειδικότερα θέματα έρευνας Μάρκετινγκ.
- Συγγράμματα.
α. Βιβλίο: ΧΒ 2008, «Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών», 1ηέκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα 2008, σελ. 128. ISBN: 978-960-461-173-7 [Εύδοξος:13646]
β. ΧΒ 2014, «Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Γεγονότων και Εκδηλώσεων (Event Marketing Management), 1η έκδοση, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2014», Θεσσαλονίκη 2014, σελ. 204. ISBN: 978-960-8396-85-2 [Εύδοξος: 41959805]
γ. Σημειώσεις στο compus (εκτός εύδοξου) αναρτημένες στο compus, σχετικές με το Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ των εκδηλώσεων και γεγονότων (Event Marketing Management) (ΣΜΜΕΓ).
Πρόσθετο υλικό:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΤΟΣ, (2008) ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, UNIVERSITY STUDIO PRESS, ISBN: 978-960-12-1667-6
«∆ιοίκηση Στρατηγικών Σχέσεων: Μάρκετινγκ και Πωλήσεις για πελάτες Στρατηγικής Σηµασίας» των Σπύρου Γούναρη και Βλάση Σταθακόπουλου.
III. Διοικητικές Λεπτομέρειες
- Είναι χρήσιμο οι φοιτητές να συμμετέχουν στις εργασίες του μαθήματος και στις διαλέξεις που θα πραγματοποιηθούν.
- Η ύλη και τα θέματα των εξετάσεων θα προέλθουν από τα υποχρεωτικά συγγράμματα KAI απο τις σημειώσεις και έγγραφα στο Compus.
- Ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα υπάρξει, μπορούν να δοθούν προαιρετικές ερευνητικές εργασίες με συμμετοχή ομάδων από φοιτητές.
- Γραφείο: 412, κτίριο: ΗΘ΄
Τηλέφωνο: 2310 891 581, 891603 (γραμματεία ορόφου)
fax: 2310 891 748
e-mail: chris@uom.gr,
Skype: chris.vassiliadis
Διαδίκτυο: openeclass.uom.gr/modules/course_home/editdesc.php?course=UNI129
καιhttp:\\ba.uom.gr/mkt
(*) Ώρες γραφείου: Θα ανακοινωθούν στην πρώτη συνάντηση.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 9 Μαΐου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα