Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στον Κλάδο της Υγείας

(MHM102) -  Λεωνίδας Χατζηθωμάς, Χρήστος Βασιλειάδης, Ροδούλα Τσιότσου

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δύνανται να υποστηρίξουν ουσιαστικά τις υπηρεσίες υγείας προσφέροντας τόσο στην αποτελεσματική λειτουργία ενός οργανισμού υγείας, όσο και στην πρόληψη και προστασία της υγείας των πολιτών. Το συγκεκριμένο μάθημα ξεκινά με τη μελέτη του μάρκετινγκ και ειδικότερα των εννοιών και των εργαλείων του μάρκετινγκ υπηρεσιών, τα οποία βοηθούν έναν οργανισμό υγείας, κερδοσκοπικό ή μη, στη διαμόρφωση μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών υγείας και στην καλύτερη εξυπηρέτησή τους με την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών. Στη συνέχεια εξειδικεύει στην επικοινωνία μάρκετινγκ αναδεικνύοντας τον ρόλο της προώθησης, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, της δημοσιότητας και της εσωτερικής επικοινωνίας στην αποτελεσματική διάχυση κοινωνικών μηνυμάτων που αφορούν την προστασία της δημόσιας υγείας. Επιπλέον, αναδεικνύει ζητήματα διαπροσωπικής επικοινωνίας λόγω της σημασίας που έχουν στην εύρυθμη λειτουργία ενός οργανισμού υγείας και στη δημιουργία, ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με τους καταναλωτές των υπηρεσιών του.

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μεταπτυχιακές/οί φοιτητές/τριες να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τη φιλοσοφία και τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας σε θεωρητικό επίπεδο. Επίσης να εφοδιαστούν με τις απαραίτητες γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες προκειμένου να είναι σε θέση να τα εφαρμόζουν σε πρακτικό επίπεδο, δημιουργώντας αξία για τους καταναλωτές υγείας με αντάλλαγμα την ικανοποίηση και την αφοσίωσή στον οργανισμό.

Emails επικοινωνίας: hatzithomas@uom.edu.gr, chris@uom.edu.gr, rtsiotsou@uom.edu.gr

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020