Παρουσίαση/Προβολή

Προβολή και Διαφήμιση
(ΔΕ0318) - ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα πραγματοποιείται στο αμφιθέατρο 8 κάθε Πέμπτη 19:30-22:00
Ώρες Γραφείου 2025:
Τρίτη 11:00-12:30, Πέμπτη 9:30-11:00, στο γραφείο 301, κτίριο Θ', τρίτος όροφος, Πα.Μακ.
Μετά από συνεννόηση μπορούμε να μιλήσουμε και ψηφιακά στο εξής link: https://meet.google.com/ife-txrf-kwa
Το μάθημα «Προβολή & Διαφήμιση» αναλύει την ιστορική εξέλιξη της διαφήμισης και αναδεικνύει τις νέες τάσεις που αναδιαμορφώνουν το ρόλο της στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον. Προσεγγίζει τη διαφήμιση ως ένα από τα βασικά στοιχεία του προωθητικού μείγματος (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, δημοσιότητα, προσωπικές πωλήσεις, προώθηση πωλήσεων, χορηγίες, εκθέσεις, εκδηλώσεις και άμεσο μάρκετινγκ) και παρουσιάζει τις στρατηγικές που εξασφαλίζουν τη βέλτιστη συνεργασία τους. Δίνει έμφαση στα βασικά δημιουργικά στοιχεία μίας διαφήμισης (απεικόνιση, κείμενο, περίγραμμα, συναισθήματα, πρωταγωνιστές) και στο ρόλο που διαδραματίζουν στην τελική αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Μέσα από την παράθεση πραγματικών επιχειρηματικών περιπτώσεων μελετά την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου διαφημιστικού πλάνου που ικανοποιεί τα κριτήρια της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communications). Παρουσιάζει διαδοχικά τα νέα ψηφιακά μέσα προβολής και διαφήμισης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών, καθώς και τα καινοτόμα μοντέλα εφαρμογής τους, όπως το ιογενές μάρκετινγκ, το συνεργατικό μοντέλο (affiliation), advergaming, gamification, κ.ά. Πληθώρα νέων ειδησεογραφικών ιστοτόπων (γενικών και εξειδικευμένων) κατακλύζουν το διαδίκτυο, νέα μέσα, τρόποι και μορφές επικοινωνίας εμφανίζονται, οι συνήθειες ενημέρωσης και «κατανάλωσης μέσων» των αναγνωστών αλλάζουν. Οι αλλαγές αυτές έχουν ανοίξει νέες προοπτικές, ευκαιρίες και προκλήσεις και αντίστοιχα έχουν επηρεάσει συνολικά τη στρατηγική επικοινωνίας οργανισμών και εταιρειών σε επίπεδο στόχων, μέσων, προϋπολογισμού και μέτρησης των αποτελεσμάτων της. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην παρουσίαση των διαφόρων μορφών online διαφήμισης και mobile promotion/ advertising με παραδείγματα εφαρμογών για κάθε περίπτωση. Επιπλέον, εκπαιδεύει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στις νέες μορφές προβολής και επικοινωνίας που εκφράζονται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και τις μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google AdWords και Search Engine Optimization). Ο κύκλος των διαλέξεων ολοκληρώνεται με την εξοικείωση των φοιτητών με την έννοια της συνδημιουργίας και των εφαρμογών της στην εταιρική επικοινωνία.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 30 Μαΐου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα