Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

(BC0110) -  ΜΑΡΩ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ / ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΣΚΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Περιεχόμενο Μαθήματος:

  • Επιχειρηματική σκέψη και κίνητρα και Αναζήτηση επιχειρηματικής ιδέας
  • Εύρεση, κατάτμηση και στόχευση πελατών, ανταγωνισμός και τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά, Ανάπτυξη και δοκιμή προϊόντων
  • Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου και Επιχειρηματικό Πλάνο
  • Χρηματοοικονομικά και χρηματοδότηση
  • Πυλώνες αναδυόμενων τεχνολογιών για το ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Ψηφιακός Αγοραστής – Το ταξίδι του πελάτη – Χαρτογράφηση ταξιδιού πελάτη
  • Καινοτόμα μοντέλα ψηφιακού / κινητού μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων
  • Επικοινωνία Προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Online – mobile advertising – promotion / Ηλεκτρονική διαφήμιση – προβολή.
  • Search Engine Optimization Marketing SEO /SEM, Paid Search
  • Κοινωνική δικτύωση και μάρκετινγκ /Social Media Marketing
  • Εργαλεία και διαδικασία ανάλυσης διαδικτυακής αποτελεσματικότητας /web analytics
  • Προγραμματικό Μάρκετινγκ - Programmatic Marketing/advertising
  • AI driven MKT
  • Καινοτόμα μοντέλα ηλεκτρονικού / κινητού μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων
  • Πρακτικές εφαρμογές

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022