Παρουσίαση/Προβολή

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(BC0110) - ΜΑΡΩ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ / ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΣΚΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Περιεχόμενο Μαθήματος:
- Επιχειρηματική σκέψη και κίνητρα και Αναζήτηση επιχειρηματικής ιδέας
- Εύρεση, κατάτμηση και στόχευση πελατών, ανταγωνισμός και τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά, Ανάπτυξη και δοκιμή προϊόντων
- Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου και Επιχειρηματικό Πλάνο
- Χρηματοοικονομικά και χρηματοδότηση
- Πυλώνες αναδυόμενων τεχνολογιών για το ψηφιακό μάρκετινγκ
- Ψηφιακός Αγοραστής – Το ταξίδι του πελάτη – Χαρτογράφηση ταξιδιού πελάτη
- Καινοτόμα μοντέλα ψηφιακού / κινητού μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων
- Επικοινωνία Προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
- Online – mobile advertising – promotion / Ηλεκτρονική διαφήμιση – προβολή.
- Search Engine Optimization Marketing SEO /SEM, Paid Search
- Κοινωνική δικτύωση και μάρκετινγκ /Social Media Marketing
- Εργαλεία και διαδικασία ανάλυσης διαδικτυακής αποτελεσματικότητας /web analytics
- Προγραμματικό Μάρκετινγκ - Programmatic Marketing/advertising
- AI driven MKT
- Καινοτόμα μοντέλα ηλεκτρονικού / κινητού μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων
- Πρακτικές εφαρμογές
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα