Παρουσίαση/Προβολή
.jpg)
ΡΩΣΙΚΑ III
(ΞΓΟ203) - ΝΑΤΡΙΣΑ ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενο μαθήματος: Γραμματική: Προθετική, αιτιατική και δοτική πτώση των κλιτών μερών του λόγου και κυρίων ονομάτων, οι εκφράσεις χρόνου σε αυτές τις πτώσεις, η δοτική πτώση στις απρόσωπες προτάσεις, οι τρόποι κλίσης των ρημάτων σύμφωνα με τις τάξεις και ομάδες, όψεις, εγκλίσεις των ρημάτων, ρήματα κίνησης με και χωρίς προθήματα, οι τρόποι Παραγωγής, τα απόλυτα και τα τακτικά αριθμητικά από το 100 έως το 1000000, οι ερωτηματικές, αρνητικές και αόριστες αντωνυμίες, τα άκλιτα μέρη του λόγου. Συντακτικό σύστημα: Σύνδεσμοι όλων των τύπων στις σύνθετες προτάσεις και στην παραγωγή πλάγιου λόγου. Ως προς τον προφορικό λόγο/επικοινωνία: Κατανόηση διαφόρων κειμένων που έχουν σχέση με την επικαιρότητα και με την προσωπική εμπειρία των φοιτητών στον χώρο των σπουδών η της εργασίας.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020
-
Προτεινόμενα συγγράμματα
ΝΑΤΡΙΣΑ Θ. ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ ΡΩΣΙΚΑ-Β΄ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ... Δ΄ΕΚΔΩΣΗ, ΕΚΔ. ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ, 2018
Μέθοδοι αξιολόγησης
Η αξιολόγηση έχει σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και γίνεται τελική γραπτή και προφορική συμπερασματική εξέταση στη ρωσική γλώσσα. Η γραπτή εξέταση διαρκεί 2 ώρες και περιλαμβάνει Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Δοκιμασία Εκτεταμένης Απάντησης και Έκθεση. Η προφορική εξέταση διαρκεί περίπου 20 λεπτά για τον εκάστοτε φοιτητή/-τρια, που πρέπει να αποδείξουν την ικανότητα επικοινωνίας και την ορθή χρήση της διδαχθήσης ύλης (γραμματική, συντακτικού, λεξιλογίου κ.λπ.). Η εξέταση διεξάγεται σε δύο επίπεδα, όπου ο φοιτητής: 1) καλείται να μονολογήσει σε ένα από τα θέματα του προγράμματος, 2) πρέπει να ανταποκριθεί στον ρόλο που θα του ορίσει ο εξεταστής επάνω σε ένα καθορισμένο θέμα και να προχωρήσει σε διάλογο πρόσωπο με πρόσωπο με τον εξεταστή. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10. Τα προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές σε απευθείας επικοινωνία με τον καθηγητή.