Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

(PL0114) -  Ζιάκης Χρήστος

Περιγραφή Μαθήματος

Αντικείμενο του μαθήματος αποτελεί η άσκηση της στρατηγικής του ψηφιακού μάρκετινγκ και κοινωνικών μέσων μάρκετινγκ με τη βοήθεια πληροφοριακών συστημάτων, σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, κινητών συσκευών, και διαδικτυακών μοντέλων.

Το μάθημα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing
  • Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης – On Page
  • Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης – Off Page
  • Online Διαφήμιση, Google Ads Search Network
  • Online Διαφήμιση, Google Ads Display Network
  • Online Παρουσία και το ταξίδι του Πελάτη
  • E-mail Marketing
  • Mobile Marketing
  • Τεχνητή Νοημοσύνη και Digital Marketing
  • Social Media Marketing - Facebook - Linkedin - TikTok
  • Viral, Influencer Marketing (Instagram, TikTok) & Social Media Analytics

Το μάθημα πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη 12:00-15:00, Αμφιθέατρο 13

Η τελική βαθμολογία αποτελείται από 2 μέρη:

  1. Ομαδική εργασία ως 3 ατόμα: προφορική εξέταση με παρουσίαση στην τάξη και συμμετοχή με γραπτή εργασία στο project (30% του βαθμού)
  2. Συμμετοχή σε γραπτή εξέταση (70% του βαθμού)

Προσοχή:

  1. Απαιτείται η βάση στη γραπτή εξέταση, για να συνυπολογιστεί ο βαθμός της εργασίας.
  2. Εργασίες ανακοινώνονται μόνο εντός του χειμερινού εξαμήνου. Ο βαθμός των εργασιών παραμένει σε όλο το έτος και υπολογίζεται τόσο στην εμβόλιμη εξεταστική όσο και στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Ο βαθμός των εργασιών παλαιοτέρων ετών δεν μεταφέρεται σε επόμενο έτος.

Για οποιοδήποτε σχετικό θέμα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο ziakis@uom.edu.gr

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020