Παρουσίαση/Προβολή

Τυπική και Μη τυπική Ανάπτυξη Γλώσσας και Μαθησιακές Δυσκολίες
(Υποχρεωτικό Β' Εξαμή) - ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ
Περιγραφή Μαθήματος
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα::
Ø έχουν κατανοήσει τα ορόσημα γλωσσικής ανάπτυξης σε νευροτυπικά παιδιά και τις ποσοτικές και ποιοτικές αποκλίσεις στα ορόσημα γλωσσικής ανάπτυξης σε μη-τυπικά παιδιά Ø -μπορούν να αναλύσουν γλωσσικά δεδομένα από έργα εκμαίευσης ομιλίας σε παιδιά τυπικής και μη-τυπικής ανάπτυξης Ø είναι εξοικειωμένοι/ες με την μέτρηση του μέσου μήκους της πρότασης, που είναι διεθνώς αποδεκτός κατάλληλος δείκτης για την αξιολόγηση της γλωσσικής ηλικίας του παιδιού Ø έχουν εκτεθεί στην ποσοτική και την ποιοτική ανάλυση δεδομένων από τουλάχιστον δύο στάδια γλωσσικής ανάπτυξης Ø διακρίνουν το/τα προφίλ δυνατοτήτων και αδυναμιών μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες Ø -να εφαρμόζουν συστηματική εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες Ø -να οργανώνουν αποτελεσματικά προγράμματα διδασκαλίας-παρέμβασης για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες στα βασικά γνωστικά αντικείμενα ανάγνωση, γραφή και κοινωνικές δεξιότητες, συνδέοντάς τα και με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του γενικού σχολείου. |
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα