Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Τυπική και Μη τυπική Ανάπτυξη Γλώσσας και Μαθησιακές Δυσκολίες

(Υποχρεωτικό Β' Εξαμή) -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα::

 

Ø  έχουν κατανοήσει τα ορόσημα γλωσσικής ανάπτυξης σε νευροτυπικά παιδιά και τις ποσοτικές και ποιοτικές αποκλίσεις στα ορόσημα γλωσσικής ανάπτυξης σε μη-τυπικά παιδιά

Ø  -μπορούν να αναλύσουν γλωσσικά δεδομένα από έργα εκμαίευσης ομιλίας σε παιδιά τυπικής και μη-τυπικής ανάπτυξης

Ø  είναι εξοικειωμένοι/ες με την μέτρηση του μέσου μήκους της πρότασης, που είναι διεθνώς αποδεκτός κατάλληλος δείκτης για την αξιολόγηση της γλωσσικής ηλικίας του παιδιού

Ø  έχουν εκτεθεί στην ποσοτική και την ποιοτική ανάλυση δεδομένων από τουλάχιστον δύο στάδια γλωσσικής ανάπτυξης

Ø  διακρίνουν το/τα προφίλ δυνατοτήτων και αδυναμιών μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες

Ø  -να εφαρμόζουν συστηματική εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες

Ø  -να οργανώνουν αποτελεσματικά προγράμματα διδασκαλίας-παρέμβασης για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία, με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) και με Ψυχοσυναισθηματικές Δυσκολίες στα βασικά γνωστικά αντικείμενα ανάγνωση, γραφή και κοινωνικές δεξιότητες, συνδέοντάς τα και με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του γενικού σχολείου.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024