Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

(ΟΔ0616) -  ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Εργαστήριο Συμπεριφορικής Μηχανικής & Αναλυτικής για τη Διοίκηση Μάρκετινγκ - THE BEAMM LAB

 

Το μάθημα εξετάζει αρχές και πρακτικές του Μάρκετινγκ στην εφαρμογή τους σε μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς και την επίδρασή τους στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Συνδυάζει τη θεωρεία με την ανάλυση μελετών περίπτωσης (case studies). Οι φοιτητές στα πλαίσια του μαθήματος, θα έχουν την δυνατότητα να εξερευνήσουν θέματα όπως: ιδεολογία Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, ανάλυση περιβάλλοντος μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, τμηματοποίηση αγοράς-στόχευση-τοποθέτηση ΜΚΟ καθώς και πιο ειδικευμένη θεματολογία όπως  επικοινωνία και χρήση των social media στους ΜΚΟ, προσέλκυση πόρων (fundraising) και εθελοντισμός.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022