Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων (Event marketing)

(ΟΔ0717) -  ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

 

Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων  (Μ.Γ.Ε)

Κωδικός μαθήματος: ΟΔ 0717, (4 ECTS), Ζ' εξαμήνου επιλογής

Διδάσκων μαθήματος: Χρήστος Α. Βασιλειάδης, Καθηγητής

Συνεργάτες μαθήματος: Σοφία Γκαρανέ  MBA, Διδάκτορας ΟΔΕ, Μετ. Υπότροφος, e-mail: sgarane@uom.edu.gr

Κωνσταντινος Κυπριανού, MSc, Υπ. Διδάκτορας email: konstkyp@uom.edu.gr

Βασιλης Δήμου, MSc, Υπ. Διδάκτορας email: 

vdimou@uom.edu.gr

Tο παρόν μάθημα εξετάζει τις έννοιες και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό και την εφαρμογή μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ εκδηλώσεων. Το επίκεντρο του μαθήματος είναι η εφαρμογή σύγχρονων αρχών στρατηγικού μάρκετινγκ στη διαδικασία διαχείρισης εκδηλώσεων. Αυτές οι έννοιες ισχύουν για τον ευρύτερο ορισμό της βιομηχανίας διαχείρισης εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων μορφών ιδιωτικών και δημόσιων Εκδηλώσεων και Γεγονότων. Οι φοιτητές ασχολούνται με μία μελέτη περίπτωσης την οποία και παρουσιάζουν στα τελευταία μαθήματα [10-13] που καθορίζει περαιτέρω την κατανόηση της εφαρμογής του περιεχομένου των μαθημάτων.

Στόχοι

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν:

• Να ορίζουν την ορολογία μάρκετινγκ και να φαρμόζουν τις βασικές αρχές μάρκετινγκ σε ένα φεστιβάλ, προσχεδιασμένο και προκαθορισμένο οργανωτικά γεγονός ή μια ειδική εκδήλωση.

• Να διακρίνουν το μάρκετινγκ μιας υπηρεσίας όπως ένα φεστιβάλ από το μάρκετινγκ ενός προϊόντος.

• Να εφαρμόζουν μια συστηματική προσέγγιση στην αξιολόγηση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Γ.Ε.).

• Να αναπτύσουν ένα σχέδιο μάρκετινγκ για ένα φεστιβάλ, ειδική εκδήλωση και ένα προσχεδιασμένο οργανωτικά γεγονός (M.I.C.Es Συναντήσεις, Εκδηλώσεις Κινήτρων Συνέδρια, Γεγονότα).

• Να εφαρμόζουν τις έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή και ικανοποίησης πελατών σε μια παρόμοια κατάσταση που αφορά το Μ.Γ.Ε.

• Να υιοθετούν τα εργαλεία Διαχείρισης και Μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και τον έλεγχο των γεγονότων και εκδηλώσεων. • Να αναπτύσουν μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική για να προωθήσουν και να επαυξήσουν την Ζήτηση για μια εκδήλωση.

• Να αξιολογούν την επιτυχία ενός γεγονότος και μιας εκδήλωσης από οικονομική και κοινωνική σκοπιά.

• Να μελετούν περιπτώσεις και να αναλύουν τα βασικά και κρίσημα στοιχεία επιδόσεων και επιδράσεων

Ενδεικτικό περίγραμμα μαθημάτων

Ενότητα 1: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ Γ.Ε/ Βιομηχανία Γ.Ε και δραστηριότητες

Ενότητα 2: Ανάπτυξη προϊόντος/Υπηρεσίας Γ.Ε, κατηγορίες Γ.Ε , διαχείριση Επωνυμίας και προβολή Γ.Ε

Ενότητα 3: Οργανωτικά θέματα Φορείς, Κατηγορίες Γ.Ε, Αθλητικά Γ.Ε [Εργασίες: Δήλωση, παρουσίαση των τρόπων ανάπτυξης και οδηγίες]

Ενότητα 4: Δημιουργία Αξίας και Ανάπτυξη Σχεδίου μάρκετινγκ Γ.Ε

Ενότητα 5: Διαχείριση και Μάρκετινγκ Γ. & Ε.Στρατηγικές ανάπτυξης Γ.Ε, / Η Ζήτηση και οι καταναλωτές Γ. Ε/ Κίνητρα συμμετοχής πελατών σε Γ. & Ε

Ενότητα 6: Οφέλη από την ανάπτυξη Γ.Ε,/ Εθελοντισμός και οφέλη για την τοπική οικονομία

Ενότητα 7: Θεματικά πάρκα ειδικές μορφές Γ.Ε / Επικοινωνιακή Στρατηγική και Γ. & Ε. [Παρουσίαση ανάπτυξης και περιεχομένου της εργασίας που ανέλαβαν οι φοιτητές]

Ενότητα 8: Παραδοσιακές Τεχνικές Μάρκετινγκ για Γ. & Ε, Δημόσιες Σχέσεις, Πωλήσεις και Προώθηση Πωλήσεων/ Περιπτώσεις ανάλυσης και συζήτησης Ι

Ενότητα 9: Ο Νέος ρόλος των Δ.Σ και η επίδρασή τους στην προβολή των Γ. & Ε/ Περιπτώσεις ανάλυσης και συζήτησης ΙΙ Ενότητα 10: Ερευνητικές προσεγγίσεις Μάρκα Προορισμού και Γ. & Ε/ Περιπτώσεις ανάλυσης και συζήτησης ΙΙΙ [Πρόγραμμα παρουσιάσεων εργασιών φοιτητών]

Ενότητες 11-13: Παρουσιάσεις εργασιών των φοιτητών

Υλικό μελέτης και εκπαίδευσης

Σημειώσεις και υλικό στα έγγραφα του μαθήματος (βλέπε openeclass) Υλικό στην πλατφόρμα Open eclass->Έγγραφα -> Διαλέξεις-> [.. .pdf]

Χρήστος Α. Βασιλειάδης (2020). «Διαχείριση και Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων», 2η έκδοση, Εκδόσεις ΑΦΟΙ Θ. ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ Ο.Ε., ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2020, σελ. Κωδικός Ευδόξου: 94700930. ISBN: 978-618-5455-02-6.

………………………………………………………

Χρήστος Α. Βασιλειάδης (2014). «Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Γεγονότων και Εκδηλώσεων (Event Marketing Management), 1η έκδοση, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2014», Θεσσαλονίκη 2014, σελ. 204. ISBN: 978-960-8396-85-2. Επίσης βοηθητικά για περαιτέρω εμβάθυνση: Hoyle L.H. (2002). Event Marketing, John Wiley & Sons, Inc. NY: USA. Jackson, N. (2013). Promoting and Marketing Events, Routledge, UK: Oxon. Masterman G. & Wood E. H. (2017). Innovative Marketing Communications: strategies for the events industry. Elsevier Melbourne : Vision Australia Student Support, 2017. .

Βαθμολογία και επίδοση

Για να ολοκληρώσουν επιτυχώς αυτό το μάθημα, οι φοιτητές θα πρέπει για να επιτύχουν στις γραπτές εξετάσεις του μαθήματος.

Ως επιτυχής θεωρείται η βαθμολογία τουλάχιστον ίση με πέντε ή και υψηλότερη.

Οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν εργασία που προσδίδει επιπλέον κατά μέγιστη βαθμολογία εργασίας, 2,5 μονάδες (1,5 εργασία και 1,0 μονάδα max η παρουσίαση) η οποία προστίθεται εφόσον έχει βαθμολογηθεί το γραπτό τουλάχιστον με πέντε. Οδηγίες για εργασίες και τρόπο αποπεράτωσης υπάρχουν στο openeclass [https://openeclass.uom.gr/modules/auth/courses.php].

Η ύλη των εξετάσεων ανακοινώνεται στο openeclass

Υποστήριξη

Οι φοιτήτριες και φοιτητές μπορούν εναλλακτικά να επικοινωνούν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με τον διδάσκοντα και την /τον συνεργάτη του μαθήματος. Οι σημειώσεις αναρτώνται στα έγγραφα του μαθήματος στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της πλατφόρμας open eclass.

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020