Παρουσίαση/Προβολή

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
(BA172) - ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν την ραχοκοκαλιά της Ευρωπαϊκής Οικονομίας προσφέροντας θέσεις εργασίας και αναδεικνύοντας τα παραδοσιακά αγαθά που παράγονται στην γηραιά ήπειρο. Στο μάθημα αυτό ο φοιτητής παράλληλα με τα εργαλεία του σύγχρονου μάνατζμεντ, κατανοεί και εμβαθύνει τις γνώσεις του σε θέματα, επιχειρησιακού προγραμματισμού ΜΜΕ, μάρκετινγκ των ΜΜΕ, διοίκησης λειτουργιών των ΜΜΕ, βασικών αρχών χρηματοοικονομικής διοίκησης και διαχείρισης. Παράλληλα κατά την διάρκεια των μαθημάτων προβλέπεται η ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών (case study) με σκοπό την προσαρμογή των θεωρητικών εργαλείων και μεθόδων ανάλυσης σε καθημερινά προβλήματα διαχείρισης και διοίκησης που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ διεθνώς
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις διαδικασίες του σύγχρονου τρόπου Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ), έτσι ώστε αυτές να διατηρήσουν και βελτιώσουν ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Εισαγωγή στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ)
2.Οικογενειακές Επιχειρήσεις
3.Ευκαιρίες Επιχειρήσεων Δικαιόχρησης (Franchising)
4.Ευκαιρίες Ίδρυσης και Εξαγοράς ΜΜΕ
5.Ανάπτυξη των ΜΜΕ και Συγκριτικό Πλεονέκτημα
6.Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Business Plan)
7.Σχέδιο Μάρκετινγκ (Marketing Plan)
8.Το οργανωτικό πλάνο και η μορφή του οργανισμού
9.Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων στις ΜΜΕ
10.Εγκατάσταση ΜΜΕ και Επαγγελματική Διοίκηση
11.Διοίκηση Λειτουργιών στις ΜΜΕ
12.Η παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ
13.Κατανόηση των οικονομικών καταστάσεων και πηγές χρηματοδότησης των ΜΜΕ
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα