Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

(ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΤΜΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

(ΛΧ0416 & ΟΙ0213) -  ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Εργαστήριο Συμπεριφορικής Μηχανικής & Αναλυτικής για τη Διοίκηση Μάρκετινγκ - THE BEAMM LAB

 

Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (MKT), το οποίο ασχολείται με το σύνολο των διεργασιών που πραγματοποιούνται για τη δημιουργία, τη γνωστοποίηση και την παροχή αξίας μέσα από την προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών στους πελάτες. Το Μάρκετινγκ αποτελεί την επιστήμη της επιλογής αγορών-στόχων, καθώς και της προσέλκυσης, διατήρησης και αύξησης του αριθμού των πελατών μέσω της δημιουργίας, παροχής και γνωστοποίησης της ανώτερης αξίας για τον πελάτη. Κατά συνέπεια, η «δημιουργία αξίας» αποτελεί την κεντρική έννοια που κατευθύνει τόσο τις διαδικασίες συγκέντρωσης πληροφοριών (ανάλυση περιβάλλοντος, έρευνα μάρκετινγκ, διερεύνηση συμπεριφοράς καταναλωτή) και διαμόρφωσης της κατάλληλης στρατηγική, όσο και το μίγμα μάρκετινγκ που θα αναπτύξει η επιχείρηση.

Σκοπός του μαθήματος είναι η γνωριμία και η κατανόηση του συνόλου των διεργασιών που οδηγούν στη διαμόρφωση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που θα έχει ανώτερη αξία για τον πελάτη, όσο και του τρόπου που η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει, να γνωστοποιήσει και να μεταφέρει αυτή την αξία στους καταναλωτές, ακολουθώντας το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020