Παρουσίαση/Προβολή

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
(ΟΔ0503) - ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Εργαστήριο Συμπεριφορικής Μηχανικής & Αναλυτικής για τη Διοίκηση Μάρκετινγκ - THE BEAMM LAB
Καθημερινά καταναλώνουμε-χρησιμοποιούμε διάφορα προϊόντα-αγαθά και υπηρεσίες- λαμβάνοντας πλήθος αποφάσεων δεδομένων επιλογών που έχουμε μπροστά μας. Παίρνουμε αποφάσεις ως προς το ποιο προϊόν να επιλέξουμε, ποια μάρκα, από πού να την προμηθευτούμε, πώς θα πληρώσουμε για την αγορά της, την ποσότητα του προϊόντος που θα αγοράσουμε, αν θα ξαναπροτιμήσουμε την ίδια μάρκα σε μια μελλοντική αγορά κ.ο.κ. Όλες οι αποφάσεις που παίρνουμε ως καταναλωτές αποτελούν την καταναλωτική «συμπεριφορά» μας. Ο καταναλωτής «συμπεριφέρεται» όταν αποφασίζει.
Το μάθημα μελετά́ και αναλύει τον καταναλωτή́ ως ‘αποφασίζοντα’. Έμφαση δίδεται στις στρατηγικές επιπτώσεις των ψυχολογικών και κοινωνικών επιδράσεων που δέχεται ο καταναλωτής στη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.
Το μάθημα είναι σχεδιασμένο με στόχο: α) να χτίσει ένα θεωρητικό περίγραμμα της συμπεριφοράς του καταναλωτή και β) να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση του καταναλωτή και των εφαρμογών του γνωστικού αντικειμένου της συμπεριφοράς καταναλωτή στη στρατηγική διοίκηση μάρκετινγκ.
Η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή χρησιμοποιείται από τα σύγχρονα στελέχη του μάρκετινγκ στο σχεδιασμό στρατηγικών προγραμμάτων μάρκετινγκ καθώς και στον επιτυχημένο σχεδιασμό και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα