Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Έρευνα Μάρκετινγκ (Ειδικά Θέματα Έρευνας Μάρκετινγκ)

(ΟΔ0615) -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΡΟΥΓΙΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Έρευνα Μάρκετινγκ (Ειδικά Θέματα Έρευνας Μάρκετινγκ): Κάθε Τετάρτη 8:00-11:00, Εργ.ΟΔΕ, 2ος όροφος, Πύργος Η.

Διδάσκουσα:  Βασιλική Γρούγιου, Επ. Καθηγήτρια, Γραφείο 302-ΟΔΕ

Διαθεσιμότητα: Τετάρτη: 11:10-14:10, email: v.grougiou@uom.edu.gr

H διαθεσιμότητα δεν ισχύει σε περιόδους εξετάσεων και γιορτών, και αν έχει υπάρξει σχετική ανακοίνωση λόγω έκτακτων συνθηκών.

Κατόπιν συνεννόησης, υπάρχει δυνατότητα για e-συνάντηση μέσω zoom.

Περιγραφή μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι η παροχή θεωρητικών γνώσεων αλλά και απαραίτητων πρακτικών, ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν την έννοια, τις διαδικασίες και τα εργαλεία της έρευνας αγοράς.

Ύλη που θα διδαχθεί θα περιλαμβάνει: εισαγωγή στην έρευνα μάρκετινγκ, δευτερογενής έρευνα, μέθοδοι συλλογής πρωτογενών στοιχείων, ποιοτική έρευνα (συνεντεύξεις, ομάδες εστίασης, προβολικές τεχνικές, τεχνικές παρατήρησης), σχεδιασμός ερωτηματολογίου, μέθοδοι δειγματοληψίας, έρευνα αγοράς και επικοινωνίας, κωδικοποίηση στοιχείων, προετοιμασία στοιχείων για ανάλυση στο SPSS, περιγραφική στατιστική, ανάλυση παραγόντων και αναφορά (report) αποτελεσμάτων έρευνας.

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020