Παρουσίαση/Προβολή

Διαφήμιση
(ΟΔ0613) - ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα πραγματοποιείται στην αίθουσα 9 κάθε Πέμπτη στις 11:00-14:00
Ώρες Γραφείου 2025:
Τρίτη 11:00-12:30, Πέμπτη 9:30-11:00, στο γραφείο 301, κτίριο Θ', τρίτος όροφος, Πα.Μακ.
Μετά από συνεννόηση μπορούμε να μιλήσουμε και ψηφιακά στο εξής link: https://meet.google.com/ife-txrf-kwa
Το περιεχόμενο του μαθήματος «Διαφήμιση» αναφέρεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της διαφήμισης και της προώθησης από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Παρουσιάζονται τα στάδια που συνθέτουν το διαφημιστικό πρόγραμμα, αναλύονται οι στόχοι ενώ προσδιορίζεται ο ρόλος και η βαρύτητα των συμμετεχόντων στη διαδικασία. Συζητούνται οι παράγοντες που επιδρούν στο ύψος και τον τρόπο καθορισμού του διαφημιστικού προϋπολογισμού. Εξετάζεται η στρατηγική δημιουργίας της διαφήμισης και συγκεκριμένα η «δημιουργική ιδέα», η «μοναδική πρόταση πώλησης» (U.S.P.), το «μήνυμα», ο «σχεδιασμός του περιγράμματος», η «απεικόνιση» και η «ανάπτυξη του κειμένου». Η επιλογή των «μέσων μαζικής επικοινωνίας» (Μ.Μ.Ε.), η παρουσίαση του «μηνύματος» και η αγορά «χρόνου» και «χώρου» σε αυτά καλύπτονται εκτεταμένα. Γίνεται αναφορά στη δομή, την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας της διαφημιστικής εταιρείας, ενώ παράλληλα σκιαγραφούνται οι σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης, η πολιτική διαφήμιση και η κοινωνική διάσταση της διαφήμισης. Επιπρόσθετα, αναλύονται σύγχρονα θέματα που επηρεάζουν το περιεχόμενο και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, όπως η ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα