ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΑΛΕΝΤΩΝ
Π. ΓΚΟΡΕΖΗΣ
Μαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν:
- Τι είναι το ταλέντο και ποια η σημασία του στο σύγχρονο οργανωσιακό περιβάλλον
- Να διακρίνουν τις δεξιότητες από τις ικανότητες και να αξιολογήσουν τη σημασία τους στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Τη διάκριση μεταξύ διοίκησης ταλέντου και διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Τη σύνδεση του ταλέντου με τις πολιτικές της διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Το ρόλο της διοίκησης ταλέντου για την ανάδειξη ενός εργοδότη ως εργοδότη επιλογής
- Τις πρακτικές προσέλκυσης και επιλογής ταλαντούχων εργαζομένων
- Τις πρακτικές ανάπτυξης και διατήρησης του ταλέντου
Μέθοδοι Διδασκαλίας
Το μάθημα θα διεξάγεται με διαλέξεις και άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, άρθρα του ημερήσιου και περιοδικού τύπου αλλά κι έρευνες παγκόσμιων συμβουλευτικών εταιρειών. Επιπρόσθετα, θα αξιοποιηθούν ποικίλα μαθησιακά εργαλεία όπως είναι οι μελέτες περίπτωσης (case studies), οπτικοακουστικό υλικό καθώς και η παιχνιδοποίηση.
Αξιολόγηση
Η απόδοση των φοιτητών/τριων θα αξιολογείται με βάση τη συμμετοχή στην τάξη καθώς και ένα χαρτοφυλάκιο (τριών) εργασιών. Συνεπώς, ο τελικός βαθμός θα είναι το άθροισμα των παρακάτω:
Συμμετοχή στην τάξη 10%
Πρώτη εργασία (ατομική) 20%
Δεύτερη εργασία (3 ατόμων) 30%
Τρίτη εργασία (3 ατόμων) 40%
ΛιγότεραΜαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν:
- Τι είναι το ταλέντο και ποια η σημασία του στο σύγχρονο οργανωσιακό περιβάλλον
- Να διακρίνουν τις δεξιότητες από τις ικανότητες και να αξιολογήσουν τη σημασία τους στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Τη διάκριση μεταξύ διοίκησης ταλέντου και διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Τη σύνδεση του ταλέντου με τις πολιτικές της διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Το ρόλο της διοίκησης ταλέντου για την ανάδειξη ενός εργοδότη ως εργοδότη επιλογής
- Τις πρακτικές προσέλκυσης και επιλογής ταλαντούχων εργαζομένων
- Τις πρακτικές ανάπτυξης και διατήρησης του ταλέντου
Μέθοδοι Διδασκαλίας
Το μάθημα θα διεξάγεται με διαλέξεις και άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, άρθρα του ημερήσιου και περιοδικού τύπου αλλά κι έρευνες παγκόσμιων συμβουλευτικών εταιρειών. Επιπρόσθετα, θα αξιοποιηθούν ποικίλα μαθησιακά εργαλεία όπως είναι οι μελέτες περίπτωσης (case studies), οπτικοακουστικό υλικό καθώς και η παιχνιδοποίηση.
Αξιολόγη
Μαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν:
- Τι είναι το ταλέντο και ποια η σημασία του στο σύγχρονο οργανωσιακό περιβάλλον
- Να διακρίνουν τις δεξιότητες από τις ικανότητες και να αξιολογήσουν τη σημασία τους στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Τη διάκριση μεταξύ διοίκησης ταλέντου και διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Τη σύνδεση του ταλέντου με τις πολιτικές της διοίκησης ανθρώπινων πόρων
- Το ρόλο της διοίκησης ταλέντου για την ανάδειξη ενός εργοδότη ως εργοδότη επιλογής
- Τις πρακτικές προσέλκυσης και επιλογής ταλαντούχων εργαζομένων
- Τις πρακτικές ανάπτυξης και διατήρησης του ταλέντου
Μέθοδοι Διδασκαλίας
Το μάθημα θα διεξάγεται με διαλέξεις και άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, άρθρα του ημερήσιου και περιοδικού τύπου αλλά κι έρευνες παγκόσμιων συμβουλευτικών εταιρειών. Επιπρόσθετα, θα αξιοποιηθούν ποικίλα μαθησιακά εργαλεία όπως είναι οι μελέτες περίπτωσης (case studies), οπτικοακουστικό υλικό καθώς και η παιχνιδοποίηση.
Αξιολόγη