ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΟΛΩΝ Ι (ΜΣ9211 )
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΡΑΝΟΣ
Το μάθημα περιλαμβάνει εκμάθηση και εξάσκηση της βασικής τεχνικής και ερμηνευτικής
κινησιολογίας διευθύνοντας μουσικά, ορχηστρικά συμφωνικά έργα σε 2 πιάνα με τη συμμετοχή όλων των φοιτητών. Απαιτείται σωστή εκμάθηση όλων των οργάνων της παρτιτούρας όσο αφορά τις εισόδους, τη μελωδική και φραστική
γραμμή, τη ρυθμική ακρίβεια, τους χρωματισμούς την ηχητική ισορροπία, το tempo και άλλους παραμέτρους για τη σωστή εν γένει μουσική διεύθυνση ενός μουσικού έργου. Το ρεπερτόριο είναι συμφωνικό της κλασικής και πρώϊμης ρομαντικής εποχής όπως η Συμφωνία αρ.8 "Ημιτελής" του F.Schubert.
Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση και εμπέδωση των βασικών αρχών της μουσικής
διεύθυνσης ενός συνόλου, η γνωριμία με τις μουσικές και επικοινωνιακές απαιτήσεις στο
έργο του μαέστρου, αλλά και με τα πνευματικά εφόδια που αυτός χρειάζεται και συνάμα η
εξοικείωση των φοιτητών με την παρτιτούρα και γενικά τις πολυφωνικές μουσικές
διατάξεις.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
Θα έχουν μάθει και εξασκηθεί στη βασική τεχνική και ερμηνευτική κινησιολογίας διεύθυνσης
μουσικής, διευθύνοντας ορχηστρικά συμφωνικά έργα σε δύο πιάνα,
Θα έχουν εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές μουσικής διεύθυνσης ενός ορχηστρικού συνόλου.
Θα έχουν κατανοήσει τον τρόπο μελέτης ενός μαέστρου. τις μουσικές και επικοινωνιακές
απαιτήσεις στο έργο του, αλλά και τα πνευματικά εφόδια που αυτός χρειάζεται
Θα έχουν αναπτύξει στιλιστικό ενδιαφέρον για διάφορες εποχές συναδέλφους τους.
Επιπλέον εφοδιάζονται με:
Ενδυνάμωση μουσικής και καλλιτεχνικής αντίληψης - πρόσληψης, ακουστικές και
δημιουργικές δεξιότητες, γνώση και κατανόηση της μουσικής ύλης στη βάση της συνοχής του
αναδιδασκόμενου γνωστικού αντικειμένου.
Το μάθημα περιλαμβάνει εκμάθηση και εξάσκηση της βασικής τεχνικής και ερμηνευτικής
κινησιολογίας διευθύνοντας μουσικά, ορχηστρικά συμφωνικά έργα σε 2 πιάνα με τη συμμετοχή όλων των φοιτητών. Απαιτείται σωστή εκμάθηση όλων των οργάνων της παρτιτούρας όσο αφορά τις εισόδους, τη μελωδική και φραστική
γραμμή, τη ρυθμική ακρίβεια, τους χρωματισμούς την ηχητική ισορροπία, το tempo και άλλους παραμέτρους για τη σωστή εν γένει μουσική διεύθυνση ενός μουσικού έργου. Το ρεπερτόριο είναι συμφωνικό της κλασικής και πρώϊμης ρομαντικής εποχής όπως η Συμφωνία αρ.8 "Ημιτελής" του F.Schubert.
Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση και εμπέδωση των βασικών αρχών της μουσικής
διεύθυνσης ενός συνόλου, η γνωριμία με τις μουσικές και επικοινωνιακές απαιτήσεις στο
έργο του μαέστρου, αλλά και με τα πνευματικά εφόδια που αυτός χρειάζεται και συνάμα η
εξοικείωση των φοιτητών με την παρτιτούρα και γενικά τις πολυφωνικές μουσικές
διατάξεις.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
Θα έχουν μάθει και εξασκηθ
Το μάθημα περιλαμβάνει εκμάθηση και εξάσκηση της βασικής τεχνικής και ερμηνευτικής
κινησιολογίας διευθύνοντας μουσικά, ορχηστρικά συμφωνικά έργα σε 2 πιάνα με τη συμμετοχή όλων των φοιτητών. Απαιτείται σωστή εκμάθηση όλων των οργάνων της παρτιτούρας όσο αφορά τις εισόδους, τη μελωδική και φραστική
γραμμή, τη ρυθμική ακρίβεια, τους χρωματισμούς την ηχητική ισορροπία, το tempo και άλλους παραμέτρους για τη σωστή εν γένει μουσική διεύθυνση ενός μουσικού έργου. Το ρεπερτόριο είναι συμφωνικό της κλασικής και πρώϊμης ρομαντικής εποχής όπως η Συμφωνία αρ.8 "Ημιτελής" του F.Schubert.
Στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση και εμπέδωση των βασικών αρχών της μουσικής
διεύθυνσης ενός συνόλου, η γνωριμία με τις μουσικές και επικοινωνιακές απαιτήσεις στο
έργο του μαέστρου, αλλά και με τα πνευματικά εφόδια που αυτός χρειάζεται και συνάμα η
εξοικείωση των φοιτητών με την παρτιτούρα και γενικά τις πολυφωνικές μουσικές
διατάξεις.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
Θα έχουν μάθει και εξασκηθ