Στην εποχή μας, η επικοινωνία μέσω email εκτός από το φιλικό ή το εργασιακό / ακαδημαϊκό μας περιβάλλον, έχει επεκταθεί ακόμη και στην επικοινωνία μας με ιδιωτικές εταιρίες που προσφέρουν αγαθά ή υπηρεσίες, ενώ πολύ πρόσφατα καθιερώθηκε επίσημα ως μέσο επικοινωνίας με τους φορείς και υπηρεσίες του Δημοσίου.
Είναι φανερό ότι η δεξιότητες σύνθεσης και αποστολής ενός μηνύματος είναι εύκολο να αποκτηθούν. Όμως και αυτό το μέσο έχει κάποιους κανόνες ορθής επικοινωνίας, προκειμένου το "μήνυμα" που επιθυμούμε να μεταδώσουμε στον παραλήπτη, να είναι σωστά γραμμένο και εύκολα κατανοητό.
Ακολουθηστε το παράδειγμα της παρακάτω εικόνας, προκειμένου να συνθέσετε και να αποστείλετε ένα μήνυμα προς τον (υποθετικό) διδάσκοντα αυτού του μαθήματος που έχει email: pliroforikiEKP@gmail.com.
- Σκοπός επικοινωνίας: θέλετε να μαθετε αν στις 27 Οκτ, θα διεξαχθεί το μάθημα.
- Email διδάσκοντα: pliroforikiEKP@gmail.com
Αφού ολοκληρώσετε την αποστολή του email, θα μπορέσετε να καταθέσετε την εργασία σας στο openeclass.
Για να καταθέσετε την εργασία σας, χρησιμοποιήστε το Πρότυπο έγγραφο κατάθεσης εργασιών
Μπορείτε να συνθέσετε την απάντησή σας, με διάφορους εναλλακτικούς τρόπους.
Επιλέξτε όποιο σας είναι πιο βολικό, από τα παρακάτω:
α) Λαμβάνοντας ένα στιγμιότυπο της οθόνης από το gmail με το μήνυμα ανοιχτό και επικολλώντας το στο έγγραφο
β) Αντιγράφοντας όλο το μήνυμα (μαζί με τα προς-θέμα κλπ) και επικολλώντας το στο έγγραφο
γ) Αποθηκεύοντας το μήνμα από το gmail (με ανοιχτό το μήνυμα πατάμε τις 3 τελείες στα δεξιά και μετά "Λήψη μηνύματος" - αποθηκευεται σε μορφή κειμένου .eml) και ανοίγοντάς το με ένα κειμενογράφο αντιγράφουμε ολα τα στοιχεία και στη συνέχεια το επικολλούμε στο έγγραφο
Καλή επιτυχία!